Fotografiranje poslovnih konferencija, savjetovanja i poslovnih promocija

Fotografiranje poslovnih okupljanja dijelimo na dvije osnovne podvrste: poslovne konferencije ili savjetovanja formalnog tipa koji se sastoje od govora, predavanja i slideshow i video prezentacija, formalnog su karaktera i održavaju se u manjim ili većim konferencijskim dvoranama ili hotelima i poslovne promocije.

Poslovne promocije su manje formalnog karaktera i služe promociji poslovnih usluga i proizvoda poslovnim partnerima. U pravilu su manje formalni i imaju više komunikacije između izlagača i posjetitelja. Promocije ove vrste održavaju se na vrlo različitim lokacijama: od tvornice ili poslovnog prostora organizatora do iznajmljenih lokacija ili dvorana.

Ono što karakterizira obje vrste su često vrlo loši svjetlosni uvjeti, što zbog osvjetljenja u dvoranama i zamračivanja radi slideshow prezentacija a što zbog ostalih uvjeta. Zbog toga je vrlo važno angažirati fotografa koji posjeduje dovoljno dobru opremu i sposobnosti da se nosi s takvim svjetlosnim uvjetima.

Organiziranje takvih konferencija je vrlo zahtjevno i ima jako puno tzv. "pokretnih dijelova" gdje često odgovorne osobe ovise o obećanjima i poslovnosti cijelog niza vanjskih suradnika. Svjesni toga mi svoju uslugu baziramo na principu pouzdanosti i odgovornosti i spremnosti na fotografiranje u svim zamislivim svjetlosnim uvjetima. Naše dugogodišnje iskustvo u fotografiranju ovakvih događaja, velika upornost i trud da se naprave odlične (a ne samo dovoljno dobre) fotografije donijelo nam je kontinuiranu suradnju s više poslovnih subjekata na obostrano zadovoljstvo.

 

Imamo veliko iskustvo u fotografiranju poslovnih događanja različite naravi i iskustvo fotografiranja u velikom broju konferencijskih dvorana u više Hotela u Zagrebu. Radili smo konferencije u zagrebačkim hotelima: Westin, Esplanada, Sheraton, International, Antunović, Dubrovnik, Double Tree Hilton kao i u mnogim drugim konferencijskim prostorima kao što su fakultet Arhitekture, fakultet Dizajna i fakultet Šumarstva, kao i u domu arhitekture ORIS, kinu Europa i kino Grič,  konferencijski prostori u Tuhelju i mnogi drugi prostori. Poznavanje ovih prostora prednost je jer svaki prostor ima različito osvjetljenje, različite boje svjetala i različitu konferencijsku opremu.

Pri organiziranju poslovnih konferencija poželjno je što ranije dogovoriti uslugu jer se često istovremeno održava više konferencija pa je dobro rezervirati uslugu unaprijed. Prilikom rezervacije ili nekoliko dana ranije poželjno je poslati raspored konferencije i govornika na mail fotografu kako bi se on mogao pripremiti. Ukoliko imate posebno važne goste dobro je to napomenuti prije početka konferencije. Svaki iskusan fotograf obratiti će posebnu pažnju na prve redove dvorane, prve govornike na početku konferencije i počasne goste ukoliko ne govore. Na kraju nemojte zaboraviti omogućiti fotografu da napravi nekoliko fotografija organizatora tj. osoba uključenih u organizaciju same konferencije koji su podnijeli najveći teret, idealno vrijeme za to je na kraju konferencije kada se smanje tenzije i stres koji vlada na početku svakog takvog poslovnog događanja.